28 Şubat 2013 Perşembe

Radyo Dinle Radyoyo Yerine Radyo Dinle Radyoyu

Radyo Dinle Radyoyo Yerine Radyo Dinle Radyoyu Yazsak.
Radyo Dinle Radyoyo Yerine Radyo Dinle Radyoyu yazdık bakalım sıralama ne olacak. Şu an için yazmaktan başka birşey yapamayız. Sunucumuz saldırı aldı. marjinalim sitesini kapattık. Radyo Dinle Radyoyo derken sanırım virüs yedik. Sunucu kitlendi. Üç kuruş kazandığımız siteler zarar görmesin diye yarışmadan başka işe yaramayan marjinalim sitesini kapattık.

 Yarışma kuralları dışı değilse yazarımı buraya atamak isterim. Rakip ama destekleyeceğim yarışmacı. İlk defa onunla aynı yarışa rakip kayılıyoruz. Onun kazanması içinde elimden geleni yapmak isterim. Çünkü ben muhabbetine katılıyorum ve eğerki zamanım olursa. Ben düz mantık gidiyorum. Yoğurda mayayı çalıp bırakırım. Radyo Dinle Radyoyo Yerine Radyo Dinle Radyoyu sitesi için yazar atayabilir miyiz ? Rakip ama atamak istediğim yazarın yazıları aykırı oluyor ve cevap alıyor :) manofarkbilmem kaç.

 Sanırım şansa ( Çölde kutup ayısı ) virüs yedim ve o siteyi kapatmak zorunda kaldım. Şimdilik yarışmacıların kasmadığı gibi bende kasmıyorum. son 7 gün kasılma olur. Sunucu ortaklarım bana kan kusuyordur. Teli uçuş moduna aldım :) 3 gündür uçuyorum. Arayınca bana ulaşamasınlar diye:(
 Bu yazımı okuyupta cevap yazmayanı çölde kutup ayısı kovalasın :) İyi kötü farketmez. İlk kötü yazanı onaylayacam :) Kimse yazmazsa zorla cevap yazdıracam :)
Misafir Radyo Dinle Radyoyo veya Radyo Dinle Radyoyu yazarı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder